12 June 2011

[kahwen] matching

kadang kadang tu time time bosan aku suruh jugalah mana mana kawan aku kenalkan kat aku sorang 2 awek. biasanya time tu aku tengah cuba mengayat member aku tu sendiri(perempuan). atau tengah memaki mereka(lelaki). dan ada di kalangan kawan aku yang bermurah hati take care bersimpati paling ramai. dengan mudah mereka pun share la kawan kawan mereka yang cuba di jodohkan dengan aku. sharing is caring.

ada yang aku add kat fesbuk ada yang aku add kat frenster ada yang add ym. kejadian meng'add' awek awek kat laman sosial ni bukanlah aku sorang yang buat. aku tahu ramai lagi lelaki durjana yang kegersangan turut bersama satu line dengan aku. mula dulu aku untuk stalking kegiatan tak bermoral awek awek. namun aku kecewa kerna tak ramai awek yang mendedahkan kegiatan jahat di laman sosial.

back to the point. dalam perkiraan aku adalah berpuluh juga awek awek yang cuba dijaja oleh kawan kawan mereka sendiri. ada yang aku cuba tapi mostly aku cuma 'hai' dan tanya khabar sahaja. ayat lebih lebih aku tak reti + tak berani. WHAT!! ucop tak berani ayat awek? kalau pukul orang aku berani nak ayat ayat ni memang agak janggal perlakuan tersebut.

kadang akuu bersyukur juga tak mengayat awek awek jajaan kawan kawan aku tu. sebabnya ramai di kalangan mereka aku tengok ada yang dah kawen ada yang dah bertunang. bukan apa risau juga kalau kalau dikalangan awek yang aku ayat tu tiba tiba ajak kawen. dalam masa yang singkat pula tu.

ini kerja gila. aku mana ada duit.

No comments: