20 June 2011

[hidup] online

aku rasa tak best je dunia ni bila laptop aku dah kene curi. terasa macam hidup di zaman awal 2000 dimana aku hanya ke cc untuk melayari internet. masa tu internet mahal. ade cc yang charge sampai rm5 sejam. tapi sekarang yang rm1.50 pun ada.

bila laptop aku hilang maka aku patah kaki. aku tak tau nak buat ape. dalam tu lah segala kerja kerja aku. kerja sekolah. kerja kerja. gambar gambar gadis. gambar gambar kawan. filem. lagu. belu. macam macam lah ada dalam tu.

ni aku guna laptop adam. dia kerja hari ni. aku nak pergi balai kejap lagi nak setelkan repot. susah hati betul lah bila tak da laptop ni. aku nak buat kerja pun tak boleh.

sapa sapa ada jumpa laptop aku sila halo dengan kadar segera. sapa ada jumpa beg NIOSH kaler merah. itulah beg aku. tapi lu orang jangan stret pukul mamat yang pakai beg NIOSH tu. manalah tau kot kot dia pun ada buat kursus kat sane gak kan. haha.

No comments: