04 June 2011

[kahwen] bucuk bertunang



bucuk yang di sebut bukanlah adik aku yang bucuk bernama aiman itu. tetapi rakan sekelas yang juga aku panggil bucuk. kenapa aku panggil dia bucuk? sebenarnya dia taklah busuk pun malah dia sentiasa berbau harum ketika kami bersua. aku pun tiada sebab yang munasabah untuk diberikan cuma aku rasa itu panggilan yang mesra buat dia dari aku.

lelaki malang yang bertunang dengan bucuk tidak pula aku sempat berkenalan. aku sampai pun dah lewat tatkala orang sedang bersiap untuk pulang. makan pun time orang tengah kemas. yang pasti nama beliau razi. jambu gak mamat tu tadi aku tengok. kalau di bandingkan dengan aku sudah tentu aku ini macho orangnya. tapi apakan daya bucuk suka yang jambu. hehehe

ini je gambar yang aku sempat tembak. ada ke patut taca & yah kata aku kecewa bucuk bertunang. segala yang dalam email itu cuma satu gurauan. nak test market kata orang.



dimulakan dengan hantaran dari pihak perempuan kepada lelaki


 


hantaran dari pihak lelaki kepada perempuan
 




sesi bersama tunangan orang
gadis gadis yang datang amek berkat atas pelamin

gadis gadis amek berkat sebelum balik

yana bersama bucuk

taca bersama bucuk(sori gambar dari tepi je yang ada)

yan dan bucuk

bucuk dan aku kiut...keh keh keh


No comments: