26 June 2011

[hidup] aktiviti semasa v2.0

beberapa benda yang nak diberitahu umum

1.   sudah 1 minggu sejak kehilangan laptop. hidup menjadi bosan. tapi ada kebaikannya. aku dapat membaca buku. sudah hampir separuh buku bahasa penjajah aku habis baca.

2.   puasa dah nak dekat. amin macam ada idea nak niaga. aku tau air je. aku tunggu taca dapatkan resepi karipap besar dari taiping. lokasi? pacak mana manalah nanti.

3.   zul ajak jual barang. memang budak budak nak bende ni. tapi masalah sekarang kalau nak tontong modal pun dalam 2k sorang. mana nak cekau

4.   aku patut kene bayar kolej 2k bulan ni tapi aku ade 8ringgit je.

5.   aku masih berharap siapa siapa yang jumpa laptop aku tu pulangkan lah. banyak barang dalam tu.
.
6.   kalau tak jumpa pun laptop tu kalau ada siapa siap nak bagi aku laptop pun aku terima.

7.   bila kita nak start kapel??

No comments: