27 October 2011

[part time] lagi lagi exam

budak budak yang belajar sekali dengan aku masih tak tahu yang sebenarnya aku ada hutang dengan bmi. di sebabkan oleh hutang tersebut aku tak dapat untuk register lagi. dan disebabkan tak register aku tak boleh exam.

tapi aku buat macam takda apa je. datang kelas macam biasa. buat lab macam biasa. hantar report macam biasa. pening kepala buatkan assignment untuk dorang pun macam biasa.

di sebabkan hutang aku yang berjumlah hampir 5k dan aku juga tiada sumber pendapatan maka aku rilek rilek je. aku ingat sem ni aku terpaksa gantung dulu then sem depan aku register macam biasa. harap harap result aku untuk sem ni akan disimpan oleh lecturer pabila aku register semula nanti.

aaaaaaarrrrrrgggggggggghhhhhhh!!!!!!kenapa semua pun nak kena ada duit? bayar pakai daun ke batu tak boleh ke???

No comments: