06 October 2011

[kahwen] pre-wed amen & syafiq

hujung minggu ni 2 orang kawan aku akan kawen. sorang kawan sekolah menengah sorang lagi sekolah universiti. mereka ber-2 sama usia dengan aku tapi dah nak kawen. ye la. sudah jodoh mereka.

aku rasa dulu aku ada pernah sebut (sound) kat dorang. pasal nak kawen ni. kalau time aku sekolah memanglah aku tak datang. tapi rasa bersalah juga kalau tak datang kawen dorang ni.

amen kawen buat kali ke-1. harapan la lu nak ke-2 bro. haha. tak silap aku bakal bini dia ni dulu pernah aku jumpa dan pernah lepak sekali. maen kate tu sepupu die. serius sampai hari ni aku percaya tu sepupu die. nasib baik aku tak ejas. haha

masa lepas lepas amen kate awek tu sepupu die aku tengok die bukan maen mesra lagi. manada orang mesra dengan sepupu sampai macam tu. fikir aku. tapi sebagai seorang yang tak suka bersangka buruk maka sebab itulah sampai hari ni aku percaya yang awek tu sepupu die.

tujuan aku tulis ni bukan apa cuma aku dalam dilema sekarang ni. nak pergi ke tak? kita sering di'omok'kan jika tak pergi jemputan kawen orang nanti kita kawen orang tak datang. celaka ape ntah hari tu membe aku yang lain kawen time 1 mei. sanggup aku tak pergi KL metalcamp. pastu kawan kitornag yang lain kawen die tak datang. bukan jauh pun die kat jalan kebun. so teori orang dulu dulu ni memang menipu banyak.

jadi akhir kalam. aku nak kene pergi ke tak? hadoiyai....

1 comment:

Anonymous said...

pegi la..


yg benar,

iskandar roommate bai