25 October 2011

[hiburan] Menonton bola pula

Ada 2 game aku nak cerita. Dan ke 2-2 game adalah melibatkan menyu. aku bukan nak cerita pasal cara permainan mereka yang macam celaka tapi pasal peminat menyu di mesia.

Penyokong menyu yang paling celaka ialah mat-k. serius kalau aku tak sabar memang dah letup. Mula game dengan liverfool. Aku tengok kat kedai makan kat keramat. Aku tengok dengan taca. Katanya dia peminat liverfool. Pemain liverfool kacak (katanya). Rasanya pemain liverfool yang kacak dah lama retired (yang bernama rush). Boleh pulak mat-k duduk meja sebelah ni dia punya ulasan macam hasbullah awing. Siap menganjing lagi. Kalau aku dengan budak budak dah lama senyap mat-k. aku terpaksa mengawal sebab aku dengan awekkan. Hehe

2nd game pulak masa lawan city. Haha aku suka tengok game ni sebab menyu kene 6 biji. Yang aku nak cerita mat-k duduk depan sekali. Remote kat tangan dia. Celaka ape orang tengah seronok menganjing menyu dia tukar. Nasib baik aku dengan orang tua (abang halim). Rasa nak terbang kerusi je aku.

Secara pukalnya boleh disimpulkan peminat menyu memang macam sial. Kalau dia menang macam sial kalau kalah pun macam sial. Pendek kata sial lah puih (gaya abang long dil). Aku ingat nanti dapat lepak dengan geng geng anti menyu aku nak menganjing dorang la. Menari atas meja lagi sekali? hehe

No comments: