12 May 2011

[part time] review sem1/2010

seperti biasa...
3 subjek...
masih terasa kehilangan seorang sahabat...
2 subjek yang aku pasti akan menjadi favourite kepada beliau...

pembelajaran seperti biasa...
sabtu dan ahad ku di penuhi dengan aktiviti...
memenuhkan lab dan kelas...

sem ni aku telah berjaya...
ponteng 2 kelas...
ke 2-2nya kelas power quality...
yang lain penuh...
dengar kata...
mereka terkejut dengan pemontengan aku...
aku percaya...

subjek robot...
bermula dengan 4 orang ahli...
presentation ber-3...
viva ber-2...
hampir hampir yang exam seorang...
syukur dapat juga aku menyertai si dia...

subjek tekno...
telah berjanji 6 orang untuk penubuhan...
akhirnya tinggal 4...
yang buat kerja cuma 3...
tidak mengapa...

subjek power...
memang power...
lecturer power...
kelas kat lab yang power...
exam pun power...
result belum tentu power...

2 sudah melabuhkan sauh...
1 kerna tidak mampu menangung kos...
tetapi kalau merayu mungkin dapat...
dia yang tidak kuasa...
1 lagi...
aku tidak tahu apa masalah...
katanya kerja yang semakin membebankan...
aku percaya...
semoga kamu ber-2 terus berjaya...
jangan putus persahabatan kita...

ada suka...
ada duka...
cuma 1 hujung minggu untuk berehat...
minggu hadapan daftar semula...
nak kene cari duit la pula...
damn!!!

No comments: