11 May 2011

[hidup] mendengar masalah

setiap manusia ada masalah tersendiri...
hidup...
keluarga...
kekasih...
uang...
kawan kawan...
sekolah...
kerja...

aku jua punya masalah...
sekarang ini...
masalah terbesar aku ialah...
mendengar masalah orang lain...

bukan aku punya masalah pendengaran...
tetapi lebih kepada mendengar masalah mereka...
pabila seseorang menceritakan masalah mereka...
aku rasa seperti aku yang menghadapi masalah itu...
"feel like put my foot in your shoes"

hamdi ada cakap dulu...
kita kene jadikan masalah ini sebagai satu hiburan...

mereka yang membaca blog ini...
yang menceritakan masalah mereka kepada aku...
pesanan aku...
aku akan tolong sehabis daya...
no matter what...
but when i reach my limit...
sorry...
i have do my best...

yang penting...
sesuatu perkara itu...
janganlah ambil deep sangat...
kita amek surface je...
kalau deep...
nanti kita akan lemas...

percayalah...

No comments: