01 May 2011

[buku] KL book fair 2

petang tadi...
lagi sekali aku menjejakkan kaki ke pwtc...
bukan untuk menghadiri persidangan gerombolan songkok tinggi...
tetapi lebih kepada seruan utama tuhan...
dalam wahyu pertama kepada kekasihnya...
iqra'...

kali ini tujuan ku lebih serius berbanding kedatangan sebelumnya...
kerna tatkala itu kehadiranku sekadar untuk mendapat buku terbaru secara percuma...
tetapi kali ini...
aku serius untuk mencari buku ilmiah...
yang lebih menjurus kearah kehidupan sebagai manusia...

sasaran aku kali ini tetap booth yang sama...
milik gerakbudaya...
tetapi bukan buku fixi...
kerna aku sudah mendapatkannya...
kali ini aku cuba untuk mensasarkan buku buku karya para pejuang bangsa...
pejuang nasionalis...
mereka yang hidup dalam kemelut politik yang serba penuh dengan kekotoran...

sudah selesai membaca nanti...
bisa aku me'review' buat kalian...
buku buku yang dibeli sebentar tadi...:

No comments: