22 May 2011

[hnd] wa kena beb 1

hari jadi sepatutnya hari yang menggembirakan...
tidak bagi aku pada tahun itu...
2004...

aku dah di setup oleh mus...
beliau mencanangkan tarikh hari jadi aku kepada geng geng wing jahat...
owh masa ni dah duduk hostel baru...
tapi nama wing jahat masih melekat...

aku seperti biasa tidur awal...
jam 10 sudah tergolek...
tiba tiba jam 12 aku dikejutkan...
oleh bamin dan hasan...
seperti orang kene rush...
aku jadi tidak menentu...
tidak faham apa sebenarnya yang sedang berlaku...

lalu aku dipimpin ke bilik air oleh mereka...
POP!
sebiji telur singgah di kepala...
dan bertubi tubi lagi selepas itu...
menjerit mereka kegirangan...
HEPI BESDAY PANDIR!
aku yang kemamau layankan sahaja...

kemudian hasan berkata...
nasib baik mus beritahu tarikh hari jadi aku...
memanglah mus tahu sebab dia 1 hari sebelum aku...
celaka...
nasib ada lagi sebiji telur yang belum meletup...
apalaga...
memang aku attack balik lah mus...

walaupun aku sudah letup mus...
tapi dendam aku masih berbuku dihati...
aku kene berapa puluh biji ntah...
dia kene 1 je...
mana aci kan...

lagi 1...
mak aku lupa hari jadi aku tahun tu...
lepas 2 hari baru die mesej...
sedih aku...

No comments: