26 January 2011

how to win a girl

hahaha...
pastinya anda semua sedang tergelak membaca tajuk yang diraut di atas...
manakan tidak...
seorang aku menulis tentang meng'ayat' awek...

gambar sekadar hiasan

ok...since aku still seorang single...
dan still dalam proses meng'ayat' awek...
aku ada beberapa perkara yang nak kongsi dengan anda semua...

mesti anda biasa mendengar tips "be yourself"...
percayalah...ini sucks...
ini terbukti kepada diri aku sendiri...
aku menjadi diri aku sendiri...
cara pemakaian...percakapan...pergaulan...dan macam-macam per lagi...
namun semua hampa...
lalu seorang rakan rapat ku berkata...
ko kene tukar cara ko tu...
pakai ko kene ubah...cakap tu cube elok-elok sikit...
dan macam-macam perkara yang perlu aku ubah...

so sesiapa yang bagi idea macam ni...
boleh pergi gone...
hahaha...

kemudiannya...wanita tidak memandang luaran...
kamon la...jangan menipu boleh tak...
kalau korang takde duit...
ade ke awek nak???
kalau korang muka macam puak uruk hai...
tak kan ada awek nak dekat kot...

believe me...
awek-awek sekarang tak pandang kalau korang cuma menunggang motosikal...
macam aku...walaupun motor aku berkuasa sederhana besar...
walaupun aku seorang yang kacak(sumber-sumber yang boleh dipercayai)...
hahaha...

ade lagi...
tunggu bahagian seterusnya...
aku nak buat robot pulak...

No comments: