01 January 2011

3. azam

bila masuk tahun baru je orang mesti cakap pasal azam...
tiap2 tahun aku memang xpenah ade azam...
aku xpenah nak buat perancangan setahun...
gile ko 365 hari pny job tu...
kalo arrange keje utk sebulan dua bole la...

tahun 2010 agak muram bagi aku...
bkn gak...memang pon...
setahun aku xde keje(tetap)...
semua depends on wak din...
kalo ade keje kecik2 aku on ja...
pojek paling besa kat cima perlis...
dah tu...oompa lumpa...hahaha...

tapi tahun ni lain...
aku nak pasang azam...
tahun ni aku nak kene start balik company dgn wak din...
kitorang kene kerje keras...
cari customer byk2...
b uat mase ni da ade 2-3 pojek besar...
insyaallah...target aku hujung tahun akaun aku nak kene ade 5 angka besar...
senang sket tahun depan aku nak pasang azam baru...
hahaha...


*muhamad azam sepupu aku..die seorang chef..xpenah masak kat uma..mak lang aku yg masak...hahaha

No comments: