29 January 2011

gadis

semenjak semalam...
aku merasakan sesuatu yang amat ganjil telah berlaku kepada diriku...
hidupku dirasakan seperti di syurga mungkin...
gadis-gadis genit...montok...cun...
berlegar-legar di sekitar ku...

sudah kurasakan seperti hugh hefner diriku ini...
namun mereka semua berpakaian...
jika tidak sudah ku bukukan mereka semua...
hahaha...

pagi tadi sekali lagi aku bertembung dengan seorang gadis...
bukan awek skuter...
tapi seorang gadis...
wajahnya ayu...bertudung gaya seorang yuna...

aku bertembung dengannya dalam perjalanan ke gerai nasi lemak...
dia sedang mengemas kereta...perjalanan jauh mungkin...
pertembungan di tengah jalan sesuatu yang tidak romantik...
aku mengarah ke kanan...beliau mengacah ke kanan...
aku mengarah ke kiri...beliau mengacah ke kiri...
seperti mahu menari hati ku berdetik...

aku mengangkat muka...
cuba untuk melihat beliau...
lantas mata kami bertentang...
tiba-tiba kami tergelak...
hahaha...
lalu sebagai seorang lelaki budiman(gentleman)...
aku berdiri dan memberi laluan kepad beliau...

ingin ku berikan kad nama seperti semalam...
namun tiada ku bawa ia bersama...
cuma kali ini aku hanya mampu memberi sekuntum senyuman...
buat ia bawa bersama dalam perjalanan jauh beliau...

sebentar lagi aku akan ke gombak...
ada 6 lagi gadis+awek yang cun...genit...montok...yang perlu aku hadapi...
walaupun mereka menjadi pilihan hatiku...
adakah aku dihati mereka???
hmmmmm......

No comments: