01 January 2011

2. tahun baru

2011...
aku mulakan tahun baru dengan blog ni...
hahaha...x islamik langsung...
malam tahun baru ni aku x pegi mane2...
xde idea n xde membe...
gadis2ku(yah n yana) ngantuk...
kenyang makan spegeti tadi kot...
yg sorang da selamat sampai kampung(taca)...
lg sorang aku x kol pon(aimi)...

kenape aku bukak akaun blog???
aku suke bace blog orang...
so aku nak cube tulis...
kalau2 orang suke bace blog aku plak...

banyak bende nak kene blaja ni...
aku nak masukkan gambar, video dan ape2 je yg bole ditanam(embed)kat sini...
kalau ade cadangan...
korang komen la...
aku cube menyenangkan hati aku...
hahaha...

2 comments:

husna said...

slamat berblogging!

Ucop said...

tq...your 'hari-hari aku' memang da jadi bookmark sekian lama...hehe...some inspired needed...