23 January 2011

18. robot

aku letih...
itu yang dapat digambarkan terhadap perasaan aku sekarang ini...
aku perlu membuat sedikit 'research' untuk tugasan robot...
ianya akan dibentangkan pada esok pagi...

membuat robot bukanlah sesuatu yang mudah...
ia memerlukan daya imaginasi yang tinggi...
bak kata albert einstein...
"untuk berjaya kita memerlukan 1 peratus kepandaian dan 99 peratus angan-angan"

petang tadi didalam kelas...
yah telah memberi 1 tajuk yang agak menarik...
aku cuba untuk menyesuaikan diri dengan idea yang diberi oleh yah...
ini kerna aku perlu mencari bahan untuk kelentong mr. razak esok pagi...

seusai aku berjaya menyiapkan rangka kerja untuk robot yang dicadangkan oleh yah...
aku juga telah mereka 1 lagi robot...
ianya sebagai 'back-up' jika idea yah tidak diterima oleh mr. razak...
jika idea aku juga ditolak...
harap-harap yana & hapis ada sesuatu...
hahaha...

ape keputusannya pagi esok???
berdoa pada yang esa...
moga dipermudahkan urusan...
insya allah...

No comments: