22 July 2011

[hidup] baju putih

aku tidak punya masalah dengan gadis yang mengenakan t-shirt putih namun aku rasa lebih elok jika kalian mengenakan t-shirt putih yang kainnya lebih tebal atau di tukar sahaja kepada t-shirt yang bewarna lebih gelap.

sebagai seorang lelaki normal aku punya masalah bila berhadapan dengan situasi dimana gadis yang mengenakan t-shirt putih. lebih lebih lagi yang kainnya nipis. keadaan kain yang nipis menampakkan sosok badan kalian. kadang sehingga menyerlahkan warna bra. pernah aku lihat yang memakai bra pink juga tidak salah pun jika mengenakan bra hijau. tidak cukup dengan itu ada pula kadang kenipisan baju tersebut menyebabkan penampakkan pada susuk alur lurah di dada. ada yang kecil lurahnya tipis tatapi yang besar lurahnya bisa buat kalain hilang arah.

apa yang menjadi masalah kepada aku ialah aku terpaksa melihat segala yang berlegar dihadapan mata aku. mula terlihat kemudian melihat diikuti dengan merenung dan akhirnya aku cuba menafsir pula. banyak perkara yang berlegar legar di kotak pemikiran ku. kadan terpaksa aku ulang tonton sehingga berkali kali. aku sudah katakan yang aku cuma lelaki normal. harap kalian faham.

No comments: