29 July 2011

[bola sepak] wcq - rimau lawan singa

game mesia kali ni aku tak dapat bekalan tiket. susah nak percaya sebab tiket habis. 90 ribu tiket game mesia habis. bunyi macam petaka pun ada. dari game mesia temasik dapat aku observe beberapa kejadian.

1. mesia cuma bermain dengan 3 orang pemain. kiper, anne no 16 dengan safi sali. yang lain macam celaka pun ada. hadi janggut 1st ball hancur. dulu masa sekolah pandai je marah aku. aidil masih bersemangat walaupun lutut koyak. yang lain aku malas nak citer.

2. k.rajagobal marah player temasik yang suka main baring baring. seriusly kalau korang lawan barcelona pun dorang akan buat benda yang sama. buang masa sekerap boleh. itu adalah tektik biasa.

3. perkara yang paling aku kesal sekali ialah sikap pemain mesia dari dulu lagi. bila kita tak datang stadium kata kitaa tak patriotik. datang pakai baju liverpool kata takda semangat cinta negara. tapi bila kita bagi full sapot korang hancurkan perasaan kami. aku ingat lagi game mesia lawan indon 2-3 taun lepas piala tiger. benda sama berulang. kamonlah. keperacayaan aku terhadap pasukan mesia makin pudar.

4. najib suroh ambik iktibar dari kekalahan. celaka ayat sama dari aku kecik.

No comments: