25 April 2011

[takde kerja] malam minggu

semalam aku keluar...
setelah sekian lama tidak membuat aktiviti tidak sihat...
kali ini sirius tidak sihat...

sepatutnya pagi ahad aku kene submit report robot...
maka disebelah malamnya itu...
berfikiran aku untuk menyiapkan tugasan yang diberi...

setelah lama berfikir...
setelah lama bertafakur...
setelah lama termenung...
idea untuk menyiapkan tugasan masih tidak muncul...

dalam keadaan bosan aku menegur seorang gadis di alam maya...
bercerita dan bercinta tentang dunia...
tatkala jam menunjukkan waktunya 12 tengah malam...
maka berjanji kami untuk sehidup semati...ok bukan...
berjanji untuk keluar minum sebenarnya...

sambil ditemani seorang rakan...
kami ke hulu langat...
fikiran ku untuk menjamah tubuh gadis tersebut...ok bukan lagi...
menjamah sup kambing...

setelah menempuh 2 sekatan jalan raya...
sampai kami di kedai sekitar jam 1230...
chelsea sedang bertarung dengan bayang bayang sendiri...
kami duduk dan memesan makanan...

terlupa aku untuk memberitahu mereka...
makanan dikedai tersebut cuma sup kambing sahaja yang sedap...
kerna terlambat maka mereka sudah memesan makanan yang lain...
aku masih setia untuk melahap kaki kambing...

aku sebenarnya dalam usaha membina semula bentuk badan unggul...
sup kambing jam 1 pagi nyata telah memusnahkan impian aku...

perut pun sudah santak dengan makanan...
kami beredar...
aku sengaja cuba berlegar di tengah bandar kuala lumpur...
niat cuma mahu mencari sekatan jalan raya...
tidak menghampakan...
3 sekatan jalan raya berjaya di temui...
namun tidak 1 pun yang bertanya khabar pada kami...
ape kes buat sekatan jalan raya pun aku tidak faham...

jam 3 pagi tiba di rumah...
pergh...
sebentar lagi jam 930 perlu berada di dalam bilik darjah...
tugasan robot maih tertangguh...

aku memilih untuk memainkan lagu yang ada di senarai putar(gugel translate)...
sedang enak dibuai lagu FTG...
keluar lagu anuar zain...
secara spontan bibirku berbicara...
CELAKA...mana datang lagu lelaki metroseksual ni???
akibatnya...
hampir  jam 5 aku baru terlelap...
layan lagu lelaki metroseksual punya pasal la ni...

No comments: