30 April 2011

[hidup] hujung minggu yang membosankan

minggu ini tiada kelas...
kerna ia minggu belajar(study week)...
bagi pelajar pelajar...yeay!!!

sebenarnya aku telah merancang untuk bebereapa aktiviti...
1. pergi book fair...

  • membeli buku
  • nak jumpa penulis penulis buku  minta tandatangan
2. lepak rumah asan pada malam minggu

  • nak main main dengan anak asan
  • asan nak cari kerja dia suruh aku bawak laptop
3. KL metalcamp

  • acara tahunan yang mesti dihadiri
  • kali ini ada karl n sofea
namun begitu...
takdir untuk aku merilis tension agak pudar...
aku DEMAM...

satu pun dari aktiviti diatas mungkin tidak dapat dipenuhi...
melainkan asan yang tiba tiba nak balik jengka...
aku baru nak memanfaatkan hujung minggu tanpa kelas...

tapi ada back-up...
aku mungkin pergi dett kahwin kot...
tapi macam malas pun ada...
mesti mereka membahan aku lagi kali ni...
celaka...

No comments: