25 February 2011

exam 2nd edition

hari ini ada 1 exam...
robot...gempak x???
hahaha...
dengan masa yang terhad aku dan rakan-rakan perlu menghadam 2 chapter...

aku sampai awal tadi...
kurang lebih jam 840...
terus ke staff cafe...
lepak jap sane ade wifi...
nak tengok ustaz azhar idrus live dari kota bharu...

setelah 1jam tamat sudah tazkirah pagi jumaat tersebut...
aku pon bergegas ke atas...
dalam perjalanan aku terserempak dengan seorang gadis...
sungguh ayu...berbaju kurung biru...bercermin mata...
iya...aku tak tipu...dia sungguh ayu...indahnya ciptaan tuhan...
namun aku masih tidak mampu untuk menegur seorang gadis...
bilalah aku ada kekuatan itu...

ok2...cukup...
setelah tiba di kelas(port biasa kata suhaimi)...
aku dapat menangkap 2 susuk tubuh yang sedang menelaah nota...
seperti biasa seorang warga emas(suhaimi) dan datok???
apakah benar zul sudah sampai awal begini???
terasa kekok untuk menyertai mereka...

yana tiba dengan sungguh ayu hari ini...
rasa seperti ku di syurga...
dia bidadari kayangan...

fid tiba dengan wajah manis beliau...
sentiasa beliau tersenyum...
sejuk hati ku pagi ini...

kemudian taca pun sampai...
walaupun sudah berumur namun masih anggun...
berbaju merah bertudung ungu...
pasti lelaki akan tertawan...
harap aku tidak berubah hati...

yang lelaki pon ada...
tapi agak tidak senonoh untuk aku bercerita tentang mereka...
kenapa???
nanti korang akan tau juga akhirnya...
hahaha

sudah-sudah menghafal lagi....
tak habis-habis nota ini...
(macam lagu deria ke-6)

No comments: