18 February 2011

22. lepak kat McD

esok ade presentation untuk technoprenuer...(betul ke eja?)
so malam ni kami orang perlu membincangkan strategi untuk esok...
siapa kami orang???
ooo...
aku(yang kacak)...hafis...yah...yana...fid...
grup ni ade gak cikgu tapi beliau tidak dijemput malam ini...
kerna rumah beliau yang agak jauh...

aku dengan penuh semangat nak menunjukkan hasil yang telah aku buat...
aku cuma meng'edit' gambar sahaja...
itu adalah 'task' yang paling sukar kerna tiada siapa yang mampu melakukannya...
hahaha...riak...
namun kusangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari...
yana yang melihat gambar yang telah ku 'edit'...
tanpa berfikir panjang terus me'reject'nya...
aku berasa sungguh 'down'...

alasan yang diberi amat kukuh...
'buruk giler'...'ade ke orang nak beli ni'...
lalu yah menunjukkan gambar iron yang dia telah jumpa di internet...

ok2...
gamba tu lawa...
tapi masih memerlukan sedikit 'editing' dari tangan ini juga...
LCD yang aku edit itu tiada tolok bandingnya...
hahaha...

tengah cari idea nak meng'edit' gamba ni...
aaaarrrggghhh....
jap lagi la....
aku nak download habis-habisan kat McD ni...
hahaha...

2 comments:

Unknown said...

dapat dwet mara 350 trus g lepak McD...sbln 2x jer

Ucop said...

itu time hnd dulu...
skrg da kaye...
hari2 pon bole...
hahaha...