21 February 2011

23. kura-kura mengawan

ini bukan filem blue...
hahaha...

macam biasa...
aku akan cuba untuk mengumpul rakan-rakanku yang lain untuk bersama-sama kemajlis persandingan...
namun apakan dayaku cuma insan biasa...
janji untuk berjumpa pada jam 12 tengahari...
hampir jam 2 baru mereka tiba...
aku kenal sangat rakan-rakan ku ini semua...
ini boleh dianggap suatu yang baik pada mereka...
kerna kami pernah sampai tatkala penanggah sedang mengemas khemah...
hahaha...

aku tiba jam 1245...
iye aku lewat sebab aku tahu mereka akan lebih lewat daripadaku...
ketika aku sampai tidak seorang pun yang kenali kecuali ibu ayah & 'faisal'...
aku menjadi seperti kurang selesa...
namun aku bijak memanipulasi keadaan...
aku mempergunakan kamera ku sebagai senjata...
aku amek gambar sampai depan pengantin...
tapi dia masih tidak perasankan ku dihadapanku kerna terlalu asyik dengan makanan...
hahaha...
anda semua pasti setuju dengan aku kan...

ini je gambar yang aku sanggup aplot...
korang pun pahamkan macam mane aku dengan maxis sekarang ni...
hahaha...

geramnya tengok udang

pelamin...

makan beradab oleh manusia yang tidak beradab...

suap kek coklat...yum yum...

orang-orang jahat...

siakap...aumm...siapa belakang tu???

pengantin kene dera amek gambar pulak...hahaha

gambar terakhir ni yang paling 'rare' sekali...
sirius lu orang tak akan dapat jumpe kat tempat lain...
biase orang nak amek gambar dengan pengantin...
ini terbalik...
mane ade pengantin kene amek gambar tetamu...
hahaha...
ape lah malang ko kawan dengan kami orang ni mus...
hahaha...

No comments: