27 February 2011

26. ahad tanpa kelas

tengahari perut lapar...
ulu langat kawasan ditempuh...
makan masak lemak kepala ikan jenahak...
bersama taca dan zul...

perut kenyang senang hati...
kuala kubu kawasan dituju...
baru bersalin waktu pagi...
segera bergelar seorang ibu...

best tak pantun aku???
hahaha...
makan tengahari yang enak...
zul belanja...terima kasih abang long...
mereka gembira dengan tempat makan yang aku cadangkan...
iye...selama ini aku tak pernah menghampakan...

selesai makan taca ajak pergi kkb...
aku yang memang tiada agenda segera setuju...
dia dapat sepupu baru...
perempuan...comel...macam taca...(NOT)...

balik jalan jem macam semut pergi cari makan...
ada juga yang tidak sabar dan memotong di bahu jalan...
biarlah mereka...
aku memandu kereta orang...

ada juga rakan yang baru bersalin...
kak mek...
aku???
aku mana boleh bersalin...
buat anak orang bersalin mungkin...
ooo...bile nak ada anak...
perjalanan masih jauh...
korang tunggu je la...
gadis itu masih belum menyalakan lampu hijau...

No comments: