05 February 2011

21. aku

aku xde banyak idea untuk menulis kat blog ni...
aku tengah berusaha untuk aktiviti penulisan yang lebih panjang...
mungkin novel...
kalau xdapat panjang macam novel...
blook pun ok kot...
waaahh...cita-cita...
hahaha...

sekarang ni sedang 'bz' kat kolej...
nak kene buat robot pulak...
ideanya sudah ada...
tinggal nak buat sahaja...
masih tunggu update dari hafiz...
kalau kawan dia sudi menderma...
xpayah aku nak buat dah...
tinggal nak buat report je...

kerjaya aku masih terumbang-ambing...
aku perlukan sesuatu yang boleh push-up aku...bukan push-up bra ok...
tiap-tiap bulan aku mengalami masalah kewangan...
cume cukup-cukup bayar bil je...
nak belanja lebih-lebih siket kene berhati-hati...
lagi kalau awek tiba-tiba ajak kawen xmati tekejut aku...
hahaha...awek mane tu???

belalang tempur sudah 3bulan tiada permit...
sudah 30k tidak di servis...
tayar sudah botak...
clutch sudah keras...
macam-macam dia nak mintak tu...
huh...

sekarang aku nak pergi solat maghrib dulu...
aku nak berdoa mintak dipermudahkan urusan aku...
dunia akhirat...
insyaallah...

No comments: