10 March 2011

dilemma

pertimbangan demi pertimbangan perlu dilakukan...
semua untuk kebahagiaan orang-orang disekeliling aku...
tapi aku juga perlu fikirkan tentang diriku juga...

beberapa perkara perlu aku buat keputusan sekarang...

1. kerjaya
aku baru dapat offer kerja kat damansara...
starting ni dia kata nak bagi 2500...
confirm nanti up lagi 20%...
tapi bagaimana aku dengan wak din nanti???
aku adalah orang harapan beliau...





2. sekolah
bmi seperti biasa akan membuat kejutan kepada para pelajar part time...
kali ini mereka meminta aku membayar sejumlah wang yang memang aku tidak mampu...
duit kwsp akaun 2 aku pun ada berapa sangat...
aku perlu mencari wang secepat mungkin...
jika tidak tiada final examlah aku...
kerja sekolah pun bertimbun...
nak kene susun semula jadual aku ni...


3. blog
setelah aku bagi cadangan untuk membuka akaun blog ke-2 siang tadi...
seorang pembaca setia aku memberi komen...
supaya tidak perlu...
cuma aku perlu mengasingkan bahan dalam blog ini...
buat supaya ada perbezaan dalam kategori entri tersebut...


4. kewangan
aku perlu meluaskan source of income aku...
banyak yang perlu diselesaikan...
hutang-hutang yang berunsur riba semua...
perlu aku jelaskan supaya nama tidak disenarai hitamkan...
**adakah sugar mami yang follow aku???
hahaha




5. ehem...ehem...
adakah beliau masih marah???
sudah seminggu tidak berjumpa...
hanya berbalas pesanan ringkas sahaja...
boleh sasau aku begini...

No comments: