10 March 2011

26. perkahwinan achong

ok...
achong tidak semestinya seorang lelaki berbangsa cina...
ada 3 orang achong yang melayu...
1. penyanyi sweetchild yg kini pelakon lawak...
2. roomate aku mase 2nd sem kat BMI dulu...
saing kawe ni ore klate...dok tahu iduk lagi ko dah out...
hahaha...
3. klassmate aku sekarang...
beliau menjadi topik kita kali ini...

pada 6hb mac 2011...
kawan aku yang seorang ni melangsungkan majlis persandingan di rumah beliau...
di seremban...
maka setelah dicanang seluruh inderapura...
pergilah kami ber-8 dari kota metropolitan...

apa yang hendak ditulis ini...
tiada idea...
korang tengok gambar je lah ye...
enjoy...

tatkala berhenti sarapan...


kek...nyum..nyummm


ape bende ni???aku xingat name nye...


fid dengan aksi manja di hadapan kamera...


sedang mengumpat dengan makcik2...


ada juga cina yang nak buat adat melayu...


makan xberadab...(achong je)...


asyik melaram dihadapan kamera sendiri...


merenung masa depan....


cukop2lah cha....


gadis2 bergambar bersama pengantin...


hapis yang masih dalam mood berbulanmadu....
"welcome to da club" kata beliau kepada achong...

darwish & papa...

ok...gambar memang xedit...
gila malas aku ni...
masa pergi beli hadiah untuk achong...
taca menitiskan air mata...
sirius...
tak percaya tanya yah...


3 comments:

taca said...

ini je gambarnyerr

Ucop said...

ade lg...

ini pon 2jam baru siap...

acongn9 said...

gambar baikk x de ker...hehehe