04 November 2011

[part time] laptop ujang

disebabkan aku tidak mempunyai laptop atau computer ujang dengan baik hati telah memberi aku meminjam laptop beliau. setelah beberapa minggu aku menggunakan laptop ini satu masalah besar telah timbul.lcd telah menjadi kabur dan menyukarkan pandangan

aku agak kaget pada mulanya. aduh...macam macam jatuh atas kepala ni. lepas 1-1. benda yang paling aku risau ialah aku tak dapat menyiapkan kerja sekolah. lagi lagi assignment Ai yang aku 1 grup dengan ujang.

lantas kawan kawan yang berhampiran segera aku hubungi. akhirnya setelah dibuat beberapa ujian ternyata lcdnya rosak. aku dah cuba plug-in kat monitor masa kat opis mus. setelah mendapat satu kepastian aku segera hubungi sesiapa yang punya monitor pula.

dan kini aku sudah punya monitor yang di pinjam dari seorang tua yang duduk di kelana jaya. aku pergi rumah dia malam tadi. tapi aku tak nampaklah adik beliau. mungkin sudah di sorok kerna takut adiknya jatuh hati padaku. haha

cukup cukup. aku nak kene siapkan assignment ni. janganlah kacau

No comments: