04 November 2011

[hidup] perancangan

kita kalau nak buat apa apa benda sepatutnya kita merancang dahulu. betul bukan?

aku ingat hari ini aku nak datang bmi pagi pagi jumpa brader sharul install labview. pastu pergi office jumpa dr. izhar. pastu ambil semula laptop pada brader sharul. balik rumah keramat. ambil barang. jumpa siti fid ambil assignment. kemudian terus bergerak ke klang. solat jumaat di masjid kg delek.

itu yang aku ingat nak buat untuk hari ini. jumaat. namun segala rancangan aku sekadar rancangan. semua tak boleh (ada orang tu cakap ala ala jambu).

apa yang terjadi ialah. datang ke bmi jumpa brader shahrul. dia kata lepas jumaatlah. 2 jam baru siap tu. pergi ofis bmi. dr. izhar sudah tiada. balik kampung mungkin.sesudah itu aku balik ke rumah keramat sambung tidur. lepas solat jumaat baru aku ke bmi tunggu brader shahrul install sampai jam 5. sekarang baru 420. aku lupa nak pergi ambil assignment pada fid lagi. kene patah semula ke keramat.

**sakit kepala...sakit otak...beberapa hari ini...

No comments: