02 December 2011

[kawen] amen & bye

minggu lepas aku ke utara tanah air untuk menghadiri majlis persandingan amin bersama pasangan juga bye bersama pasangan. bulan lepas ketika majlis sebelah pihak perempuan yang di adakan di sah alam tidak dapat aku hadiri kerna aku sekolah. oleh itu aku ke perlis. bye punya majlis pula sekali harung. alang alang sudah di sana kami stop by je la. namun jika 24 december ini ada kaki akan ku terjah jua pulau mutiara lagi sekali.

cakap banyak tak guna. ni sedikit gambar yang sempat aku petik. ada juga yang wan petikkan ketika aku sedang melahap di bawa khemah.

banner yang halus 

amin menyeringai...mentang mentang dah dapat

amin & ami

lovely couple...kadang aku jeles gak dengan dorang ni...hehe

bandi with his family

bye...bulu banyak dah cukuq...katanya...

serius...lu orang takkan jumpa amp ni kat KL...sungai kelang mungkin...

aku gerak dari sini dengan asan, ami & abib. dorang pck up aku jam 3 pagi di keramat. sampai rumah amin lebih kurang jam 1.30. ami punya bising. haha. kemudian gerak ke rumah bye. sampai jam 5. orang tengah berkemas baru kami nak sampai. tapi tak mengapa kerna lauk masih ada. 

kepada abang asan (bukan asan gay) saya meminta maaf. ko sombong sangat. mentang mentang dekat boleh nak gerak lambat. ingat kami orang takda kerja lain nak tunggu ko?? haha


No comments: