04 December 2011

[kawen] aimy

awek ni dah kawen akhirnya. melepas aku. hehe.

pastinya ramai lelaki di luar sana yang berkongsi perasaan yang sama dengan aku. seorang awek yang lawa, cun, cantik telah terlepas ke tangan lelaki lain. what a lucky guys. walau kami cuma berkenalan sebagai rakan sekelas tetapi aku rasa hubungan aku dengan aimi sangat rapat dan tidak salah kalau aku gelar dia sebagai seorang kakak kepada aku. dia banyak membimbing aku tidak kira dalam urusan pelajaran atau pun hidup. aku sering menghubungi dia untuk mendapatkan nasihat.

Aimy. from the bottom of my heart. hope you and your husband will live happily ever after.

sedikit cebisan daripada majlis persandingan.

suasana dalam dewan


singgahsana yang tersergam indah

kek

memotong kek

pengantin bersama rakan rakan

taca menyain dengan penuh tekun

yah cuma berlakon

best picture of the day

selesai sudah aimy. lepas ni siapa pula??? keh keh keh . . .

No comments: