04 August 2012

Menulis kembali

Setelah lama tidak membuka blog ni rasa kekok untuk menulis pula. Sekian lama tidak membuka kerna bil Unifi tergantung. Di hospital pula kebanyakan laman web di block oleh pihak pengurusan. Itu yang langsung tiada apa yang dapat di update dalam blog ni. Namun kini setelah bil Unifi di bayar bulan lepas kini aku boleh mula menulis kembali.

Banyak topik aku nak buka di sini tapi oleh kerna tiada satu pun aku tulis sebagai nota simpanan ia semua hanya tinggal kenangan. Benarlah satu kata yang pernah aku terbaca. " Idea yang hadir jika tidak di tulis maka ia akan menjadi sia sia".

Harap selepas ini aku memberi lebih perhatian terhadap idea yang mungkin terbit dalam kepala untuk di coret.

**Dr bila jumpa je selalu beri semangat untuk aku menulis tapi aku tak tau nak mula dekat mana. Harap di beri tunjuk ajar.

2 comments:

bofoyengfeng said...

keepidap bro...truskan

DiN said...

Pengalaman hidup yang rencam kadangkala dapat menjadi satu acuan yang menarik untuk dikongsi atau dijadikan nostalgia. Teruskan menulis & berkarya. -DiN